Stressinpoisto: Opettele sanomaan ei

Tämän halppistaulun olen ostanut muutama vuosi sitten:

allright

Aloin miettimään elämääni ja sitä kuinka olen aina/usein:

  • TEHNYT NIINKUIN ”KUULUU” TEHDÄ
  • TEHNYT PALJON NIINKUIN MUUT IHMISET SANOVAT
  • UHRANNUT OMAA AIKAANI MUIDEN HYVÄKSI TINKIEN OMISTA TARPEISTANI
  • SANONUT KYLLÄ, VAIKKA OLEN AJATELLUT ” ei ! ”

Tämä taulu on muistuttanut että voi sanoa myös ei ja ajatella itseään. Ei tarvitse tehdä liikaa töitä, pitää yllä täydellistä järjestystä kotona ja ylipäänsä vaatia itseltään liikaa ! Ihmisen luonteesta, kasvatuksesta ja kokemuksista riippuu tietysti paljon, itse olen ollut sellainen ylisuorittaja… Hyvä kysymys itselleni esitettäväksi on:

” Mitä tapahtuu jos en tee tätä ? ”

Kysymyksen myötä olen oppinut ottamaan iisisti ja luistamaan vaatimuksistani.

MORE FUN !

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s